ما در طرحان با بهکارگیری نرمافزارهای تخصصی روز دنیا و با نظارت کارشناسان با تجربه در زمینه طراحی و چاپ، تمامی استانداردهای لازم را در زمان قرارگیری یک طرح در سایت بررسی مینماییم ، همچنین قبل از ارسال سفارشات شما به چاپخانه بهطور کامل این استانداردها را بررسی نموده و طرح مورد تائید کارشناس بخش چاپ طرحان به چاپخانه ارسال میگردد.
بسیاری از طراحیهایی که توسط افراد غیرحرفهای برای چاپخانهها ارسال میشوند دارای مشکلات گسترده پنهانی هستند که در ظاهر دیده نمیشوند اما در فرایند چاپ خود را بهصورت ایرادهای رنگی و چاپی نشان میدهند، ازآنجاییکه کلیه طرحهای موجود در سایت توسط کارشناسان بخش چاپ طرحان بررسی و تائید شدهاند، دیگر شما نگرانی بابت بروز مشکل به دلیل خطاهای طراحی نخواهید داشت .
1. طرحان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبتی، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. باوجوداین، درصورتیکه امکان تولید هر یک از محصولات چاپی در طرحان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای طرحان محفوظ است و یا مشتری میتواند بهجای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
2. در طرحان تمامی سفارشات در تعداد بالای 500 و یا 1000 عدد بهصورت افست و فرم عمومی چاپ میشوند. در فرم عمومی به علت پایین آوردن هزینههای چاپ بهصورت مشترک داخل یک فرم چاپی بستهشده و نسبت به نوع رنگ فایلها تفکیک نمیشوند. هر فرم عمومی دارای میانگین رنگ خاصی است و رنگها بر اساس، رنگ قالب فرم چاپی تنظیم میشود از این رو کلیه کارهایی که در این فرم چاپ میشوند با ۱۵% اختلاف رنگ نسبت به مانیتور استاندارد و کالیبره مواجه خواهند شد.
3. کلیه سایزهای ارائهشده در لیست قیمت، سایز فایل دریافتی است. سایز سفارشات بعد از برش نسبت به نوع خدمات سفارش موردنظر تغییر خواهد کرد که در زمان تائید طرح توسط شما محدوده برش پس از چاپ به شما اعلام میگردد.
4. تمامی سفارشات چاپی معمولاً با ۳% الی ۷% باطله یا کسری تحویل میگردد.
5. در سفارشهای دارای یووی موضعی احتمال جابجایی تا یک میل وجود دارد .
6. چنانچه جنس موردنظر شما برای چاپ کتان است و در طرح مدنظر شما بکگراند تمامرنگی وجود دارد ، قبل از ثبت سفارش امکان چاپ بر روی این جنس را از کارشناسان پشتیبانی آنلاین طرحان جویا شوید ، زیرا در صورت بروز مشکل پس از چاپ مسئولیت این مشکل بر عهده شما است و این مورد شامل گارانتی چاپ نمیگردد.
7. در چاپ عمومی بکگراند تمام مشکی بهصورت مشکی مطلق چاپ نخواهد شد و نتیجه نهایی کمی رنگ زغالی خواهد داشت. البته اگر سفارش شما لمینت و یا سلفون براق باشد رنگ مشکی محصول نهایی مشکی کمتری خواهد داشت اما اگر انتخاب شما لمینت مات برای بکگراندهای مشکی باشد، احتمال این وجود دارد که رنگ مشکی طرح در محصول نهایی چاپشده به رنگ قهوهای سوخته و زغالی تیره تغییر رنگ دهد. طرحان مسئولیتی در برابر چاپ رنگی مشکی مطلق برای پسزمینههای مشکی را ندارد.
8. در کلیه کارهای چاپی خطای برش وجود دارد. در کارتها ۳ میلیمتر و تراکتها تا ۵ میلیمتر.
9. ساخت پاکت بهصورت دستی بوده و احتمال خطا در کادر و داشتن سفیدی غیرقابلاجتناب است.
10. این شرکت در قبال خوانا یا ناخوانا بودن QR Code های رنگی (چهار رنگ) روی کارهای چاپی مسئولیتی نمیپذیرد. لطفاً در صورت امکان در طراحی فایلهای چاپی خود QR Code را بهصورت تکرنگ مشکی (تنها عددی از k) قرار دهید.
به دلیل اینکه طرحان متعهد به ارسال سفارشات در زمان مقرر اعلامشده است، سفارشات درزمانی کوتاه بعد از تائید طراحی توسط مشتری و بررسی توسط کارشناسان کنترل کیفیت، برای چاپ ارسال میشوند. بنابراین کاربران محترم تنها قبل از تائید طرح امکان کنسل کردن چاپ سفارش خود رادارند.
کاربران برای کنسل کردن سفارش خود حتماً باید با دفتر تماس گرفته و درخواست خود را به یکی از کارشناسان طرحان اعلام کنند. ارسال ایمیل، ارسال پیامک و یا هر روش دیگری بهجز تماس تلفنی و صحبت با کارشناسان موردقبول طرحان نیست.
درصورتیکه سفارش در روز تعطیل توسط مشتری تائید شده باشد برای کنسل کردن سفارش چاپ در اولین زمان ممکن بعد از ساعت 9:30 صبح روز کاری بعد از تعطیلات با دفتر تماس گرفته و با صحبت با یکی از کارشناسان درخواست خود را اعلام کنید. (نهایت تا 10:30 برای تماس وقت دارید)
با توجه به اینکه طرحان خود را مسئول کیفیت خوب محصولات چاپی مشتریان عزیز میداند، اگر در بخش کنترل کیفیت محصولات چاپی، محصولی استاندارهای لازم چاپ را از دید کارشناسان طرحان نداشته باشد، محصول معیوب پس از هماهنگی با کاربر توسط کارشناسان به همان چاپخانه مرجوع شده و کار با تأخیر به دست مشتری خواهد رسید. درصورتیکه مشتری اصرار به دریافت کار خود در زمان مقرر داشته باشد طرحان مسئولیتی در قبال مرجوعی آن محصول نمیپذیرد.
با توجه به فرایندهای کنترل کیفی امکان اینکه محصولی معیوب به دست مشتری برسد بسیار اندک است بااینحال برخی مواقع بروز خطا و اشتباه در روندهای بازبینی محصولات اجتنابناپذیر است. در صورت بروز چنین خطایی و دریافت محصول نامناسب چاپی توسط کاربر ما همواره آماده هستیم این کوتاهی و اشکال را پذیرفته و روندهای جبرانی مشخص را در پیش بگیریم.
لازم به ذکر است که مرجوع کردن محصول چاپی مشروط به امکان چاپ مجدد آن محصول توسط طرحان است. درصورتیکه بهصورت ناگهانی امکان تولید هر یک از محصولات چاپی در طرحان به پایان رسیده باشد، حق مرجوع نکردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش به مشتری برای طرحان محفوظ است و مشتری میتواند بهجای محصول به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند و یا مبلغ پرداختی خود را در حساب کاربری خود دریافت کند.
بدیهی است که در صورت انتخاب محصولی دیگر، تفاوت قیمت محصول جدید با کالای مرجوعی (مبلغ پرداختشده در زمان خرید) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، طرحان تفاوت را بهحساب مشتری واریز میکند.
پس از دریافت محصول مرجوعی و پذیرش آن توسط طرحان، بسته به نوع محصول و مشکل اعلامشده توسط مشتری، اعلام نظر نهایی کارشناسان طرحان، بهطور میانگین یک روز کاری (24 ساعت) زمان خواهد برد. و زمان مرجوعی محصولات از زمان اعلام نظر کارشناسان در طرحان محاسبهشده و مطابق با همان زمان چاپ اولیه سفارش مشتری است.
*ملاک مرجوع کردن و چاپ مجدد محصول، نظر کارشناسان طرحان است.
**کارهای فوری مشمول گارانتی و چاپ مجدد طرحان نمیشوند.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابلمشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درجشده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفادهنشده باشد.
با شماره تلفن 34703576 - 031 تماس بگیرید و مورد مرجوعی خود را به یکی از کارشناسان اعلام کنید.
لطفاً در نظر داشته باشید کاربران برای کنسل کردن سفارش خود حتماً باید با دفتر تماس گرفته و درخواست مرجوع کردن محصول خود را به یکی از کارشناسان طرحان اعلام کنند. ارسال ایمیل، ارسال پیامک و یا هر روش دیگری بهجز تماس تلفنی و صحبت با کارشناسان موردقبول طرحان نیست.
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی طرحان تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان طرحان جداً، خودداری کنید.
برای اعمال گارانتی جبران طرحان، محصول ارجاعی باید بدون کموکاست و در شرایط اولیۀ بستهبندی و همراه با تمام اقلام جانبی نظیر هدایا و غیره برای طرحان ارسال شود. (استثنا: در موردی که کارشناسان طرحان به مشتری اعلام کنند که نیازی به ارسال محصول مرجوعی نیست)
درصورتیکه ساکن شهری هستید که طرحان در آن چاپخانه ندارد ، برای بازگرداندن کالا از باربری و گزینه پسکرایه استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا بهغیراز باربری به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه باربری بر اساس دستورالعملهای شرکت توسط مسئولین ارسال مرسولات طرحان در محل پرداخت میشود.
اگر ساکن شهری هستید که طرحان در آن چاپخانه دارد ، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با طرحان تماس بگیرید.
فرستنده: اسم فرد سفارش دهنده (شماره فاکتور سفارش)
گیرنده: استان اصفهان - شهر اصفهان – طرحان
در صورت تائید نشدن ایراد چاپی توسط کارشناسان طرحان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.