کاغذ کوچکتر از سایز A4 که این روزها زیاد در مکانهای عمومی ، کوچه و خیابانها دیده میشود . مسلماً بارها آنها را دیدهاید و یا حتی برای کسبوکارتان از آنها استفاده کردهاید . تراکتهای تبلیغاتی یکی از ارزانترین شیوههای تبلیغات با بازدهی بالا هستند ، زیرا در تعداد زیاد و بهصورت مستقیم به دست مخاطب میرسند و در بازه زمانی مشخص محصول و یا خدماتی را که شما ارائه میدهید تبلیغ میکنند . تراکتهای تبلیغاتی برخلاف سادگیشان در نحوه توزیع و استفاده یکی از مهمترین پروسههای طراحی را برای ارائه تبلیغ مناسب و تأثیرگذاری بالا نیاز دارند و مستلزم مواردی بسیار برای ارائه یک تبلیغ تأثیرگذار هستند. بهصورت کلی میتوان گفت هرچقدر تراکت تبلیغاتی شما ازنظر گرافیکی پویاتر و زیباتر باشد تأثیرگذاری آن بر ذهن مخاطب بیشتر است . امروزه بسیار زیاد شده است تبلیغاتی که بر روی یک برگه کاغذ رنگی و با جوهر سیاه چاپ میشوند و بهعنوان تراکت در سطح جامعه پخش میشوند ، اما آیا اینیک تبلیغ صحیح برای یک کسبوکار خوب و حرفهای است ؟ جواب منفی است ، چرا ؛ به دو دلیل اول اینکه اینگونه تراکتها در ذهن عامه مردم تصویر خوبی ندارند و مردم زمان زیادی را صرف مطالعه تراکت تبلیغاتی شما نمیکنند و ثانیاً کسبوکار شمارا مانند بقیه رقبا میپندارند و زیاد برایشان تفاوتی ندارد که با شما در تماس باشند و یا با سایر رقبایتان .
انجمن طرحان خلاق، نوآورانه و بیش از کمی درخشان است - سرانجام برای طرح های شیرین، داستان های الهام بخش و نکاتی برای رشد کسب و کار شما.
مشاهده تمامی مطالب